Inainte de toate va trebui sa selectezi ceasul pe care vrei sa-l cumperi de la noi. Dupa ce alegi produsul dorit, apasa pe butonul Adauga in cos din apropierea acestuia, dupa care vei fi redirectionat catre cosul de cumparaturi. Pentru a finaliza comanda, va trebui sa introduci datele tale in formularul de comanda. In cazul in care iti faci si un cont, veti putea urmari starea comenzilor tale. In termen de o zi lucratoare, te vom contacta fie prin e-mail sau prin telefon pentru confirmarea comenzii, dupa care produsul va fi expediat catre tine prin curier rapid (Fan Courier sau Cargus).
2. Cum pot comanda un ceas care nu este pe stoc?
In cazul acesta va trebui sa urmaresti aceeasi procedura descrisa in sectiunea „Cum cumpar?”, cu singura diferenta ca va trebui sa ne achiti un avans/garantie de 20% din pretul produsului, in contul nostru bancar. Livrarea dureaza in jur de 7-10 zile, dar vei fi contactat de catre noi cu un raspuns detaliat asupra termenului de livrare. Daca nu putem efectua livrarea in perioada mentionata, avansul iti va fi returnat in totalitate.
3. Cum platesc?
Poti alege dintre urmatoarele modalitati de plata: numerar (ramburs), cu card bancar, PayPal sau in rate fara dobanda cu carduri speciale emise de BT, BCR si Alpha Bank. Platile cu card bancar sunt procesate prin Banca Transilvania si euplatesc.ro. In cazul in care vrei sa platesti numerar, plata va fi efectuata dupa primirea si inmanarea produsului la domiciliul tau (ramburs). Platile sunt efectuate in RON si preturile afisate includ TVA.
5. Cat dureaza livrarea unui produs?
Toate comenzile confirmate sunt expediate in termen de o zi lucratoare, ceea ce inseamna ca produsul va ajunge la tine cel mai probabil in ziua imediat urmatoare. In cazuri speciale (week-end-uri, sarbatori nationale sau livrari la mare distanta), e posibil ca livrarea sa dureze putin mai mult.
6. Cum imi pot urmari comanda?
Dupa ce un produs a fost expediat, vei fi contactat de asemenea pentru detaliile livrarii. O ora exacta si data la care a fost expediat, si un numar de referinta ce poate fi folosit pentru urmarirea comenzii direct la curier. Modul de urmarire il gasesti aici. Daca iti creezi un cont la noi, vei putea urmari starea comenzilor tale in mod automat dupa autentificare.
7. Cat costa livrarea unui produs?
Ceasurile aflate pe stoc sunt expediate prin curierat rapid in mod gratuit daca comanda minima este de 200lei. In cazul comenzilor speciale (daca produsul nu se afla pe stoc), taxele de expediere pot sa difere, dar acestea se comunica in momentul confirmarii comenzii.
8. Pot sa returnez produsul cumparat?
Produsele cumparate prin intermediul magazinului nostru online pot fi returnate in termen de 14 zile conform legi. Singura conditie este ca produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, sigilat, nepurtat, cu toate accesoriile lui. Contravaloarea ceasului va fi virata integral in contul furnizat de tine, fara intrebari! Mai multe detalii despre returnarea produselor poti gasi in politica de retur.
9. Sunt datele mele personale protejate?
Bineinteles. Pagina noastra este securizata prin tehnologia https si toate tranzactiile sunt efectuate prin canale criptate. Datele tale personale sunt folosite doar pentru a onora comenzi si nu vor fi niciodata impartite cu terti sau folosite in alte scopuri. Watch Activ Distribution este operator de date cu caracter personal.
10. Cum va pot contacta?
In cazul in care ai nelamuriri, intrebari, sugestii sau comentarii, sau pur si simplu vrei sa intri in contact cu noi, te rugam sa folosesti formularul de contact din site sau ne poti scrie direct la urmatoarea adresa de e-mail: office@fashionbyfrancesca.ro. Iti garantam ca toate mailurile primesc un raspuns in termen de 24 de ore.